2007. október 14., vasárnap

Első bejegyzés

Nos, én is áttértem Onsaihoz hasonlóan, egy másik blogszolgáltatóhoz... Tudtam én már az elején, hogy free-kezdetű dolgokkal ne kezdjen az ember a freemailes tapasztalatok után. (Kicsit sokszor tartják karban, és iszonyú lassú szegény.)

Onsai, tudom, tudom, fekete háttér... de tök gáz sablonok voltak ezen kívül, és ha néha fotókat meg festményeket teszek közzé, akkor jobb a sötét, semleges háttér. Semmi gót beütés nem vezérelt. Különben meg, mintha egyre több SF/F oldal lenne világos :D

Szóval mostantól itt folytatom a naplózást.

7 megjegyzés:

Péter írta...

Éljenek a fekete háttéren szürke betűk!!!!!!!!!!!!!!!!
:)))))))))))))))))
Csak arra lenne jó emlékezni, hogy kell egy blogspotot megfeedezni. Balfrászét anno sikerült, de ezt az istennek se.
(Chelloveck)

Névtelen írta...

mi az hogy megfeedezni? :D:D:D

Jud

Péter írta...

Az általam kedvelt és gyakran látogatott blogok mind meg vannak feedezve, így mihelyt érkezik egy új bejegyzés, vagy egy hozzászólás, jelez a FeedReader nevű programom, ez olyan, mint az e-mail értesítő. Így nem kell minden nap végignyargalnom a blogokon (vagy éppen óránként, hehe). Ezt a legtöbb esetben úgy kell csinálni, hogy megnyomok egy gombot, és szinte már meg is van feedezve, de a blogspotos valamiért nagyon nehéz. Azóta is azt próbálgatom.

Péter írta...

SIKERÜLT!!! MEG VAGY, KÉRLEK, FEEDEZVE!!!

Névtelen írta...

ja hogy jaaaaaa!! én továbbra is nyargalok :D

te, és arra gondoltál már, hogy némileg világosabb szürke betűkkel írsz? :D:D

Bejja írta...

Átírtalak, jó helyen vagy itt:)

Ördögasszony írta...

Szija. :)