2007. november 16., péntek

Helyzet- és időjárásjelentés

Szörnyű hosszú hetem volt, öt napos továbbképzés Balatonlellén, előadásokat hallgatni délelőtt, délután fárasztóbb, mint az ember gondolná. Ugyanennyi időre nélkülöztem a netet, és most kivételesen hiányzott is: a rosszra forduló idő miatt már nem lehetett a szabadban tölteni a vacsoráig felszabaduló időt. Helyette kártyáztunk, megtanították úgy hatunknak a "mocsarat"; észre se vettük, úgy elröpült három óra a játékkal.

Egyszer elmentünk biliárdozni, bár én ahhoz kétbalkezes vagyok. Úgyhogy inkább kattingattam.



Lellén egy szem hó sem esett, a túlpartról sodorta a szél a hópihéket, a Balaton vize meg olyan haragos volt, akár egy viharos tenger. Ekkor még szép volt az idő:



Mindeközben a Mecsek felöltötte legszebb téli ruháját.


Nincsenek megjegyzések: