2007. november 4., vasárnap

Rpg.hu találkozó - élménybeszámolóféleség

Az elmúlt két napban nagyon jól éreztem magam, mégha engem vajmi kevéssé érint az ilyen-olyan rpg verseny, mivel sosem szerepjátékoztam, és nem is fogok már bele. Mint általában mindenütt, a jó társaság a lényeg!

Szombaton nyitáskor ott tobzódtunk wooffal, nem tudtuk pontosan, hova kell menni, egy átkelőhelyen megláttunk néhány geek-forma figurát, gondosan meg is álltunk tőlük öt méter távolságra, és őket követve megleltük a tett színhelyét (egy kommunikációs fősuli az Őrsön).

Nem voltak valami sokan, igaz, az érkezők jó részét rögtön elnyelte az a két terem, ahol a versenyek folytak, mi meg inkább átmentünk a kiadók standjaihoz és a büféhez, ahol a családias létszámnak hála mindig volt ülőhely. Beszereztünk egy dedikált Howe albumot (nagyon, nagyon szépséges, színvonalas kiadvány!!!!)

Összefutottunk Wyquinnel, Kávéfőzővel, Armanddal, Orastesszel, Attilával, Freelancerrel, akit csak a névtáblájáról tudtam, kicsoda; elGabor is ott volt, aztán később befutott Levin, Herbie, megismertem mg-b-t, és tök jót dumáltunk (végre valaki, aki nem dícsérte a Harry Pottert!)

Aztán Levin kitalálta, hogy ugorjunk át az IKEÁ-ba ebédelni. Természetesen eltévedtünk az áruházban, mire megtaláltuk a kajáldát, ahol ezren voltak, és kifelé menet is elvesztünk az illatosítók, kerti székek, konyhaszekrények és plüss vízilovak kavalkádjában. (Másnap nem is mentünk oda enni.)

Mire visszaértünk, Csilla is megérkezett, a DV standjánál Jónás Zsolt dedikálta a regényét, aztán naaaagy dumcsizás kerekedett a büfé előtti asztaloknál, mivel befutott tapsi, Red, Enkara, és Juhász Viktor is, akivel kiveséztük az írói válság kezelésének módjait, de nem jutottunk megoldásra.

A beszélgetéssel elszaladt az idő, 5-kor átvonultunk Attila előadására, ami meglepő módon még számomra is érdekes volt és érthető, amellett humoros is; Stöki előadása is tetszett a számítógépes rpg-kről, amikkel szintén sosem fogok játszani (hihihi), aztán átvonultunk valamennyien egy másik előadóterembe, ahol fél órás, halálosan unalmas bemutatót láthattunk a Mass Effect nevű új rpg játékról, mjad kiosztották a versenyek díjait (az egyik kupát a fene tudja milyen kategóriában elvitte a belterj.hu Brutiék révén), aztán V É G R E elkezdőtött a tombolahúzás, Bepe pedig nem úszta meg, hogy egy kis beszédet is mondjon.

Woof vett 11 db tombolát (eredetileg 10-et, de mivel Levinnel fegyverkezési versenybe kezdtek, még plussz egyet be kellett szerezni). De ahogy néztem, nem csak mi táraztunk be, a környékünkön többen is szépen kipakolták a cédulákat. Úgy az ötödik húzásra meglepetésszerűen nyertünk egy gengszteres társasjátékot (aminek csak német leírása van, úgyhogy netről tölthetünk le játékleítást) meg pár szelet lottócsokit, mert az sose árt. (Nyami!!) Ekkor még Levinék nem néztek ránk ferdén, csak azután, hogy hamarosan ismét nyertünk - egy nyomozós társasjátékot meg egy könyvcsomagot -, aztán mikor nem sokkal később harmadjára is akadt nyerő szelvényünk, Attila megjegyezte, hogy ez már neki is gyanús. Mivel ismét egy nyomozós játékot nyertünk, woof visszaadta Bepének, sorsolja ki újra, nekünk már van, köszönjük, a rakás lottócsoki egy részét meg elosztogattuk.

Volt még egy jó poén a tombolahúzás végén: az utolsó nyeremény egy társasjáték volt (mi más:D), meg egy rpg.hu szülinapi torta.
- Na, ezt se mossa le rólunk senki - mondta Bepe, mikor kihúzta a nyerő számot -, zöld 666!
A srác, aki kiment a tortáért, szót kért, és amellett, hogy a sütit a köz részére felajánlotta, megjegyezte, hogy ezt az egyetlen szelvényt vásárolta mindössze...

A tombola után akadt egy srác, aki először el akarta cserélni a gengszteres játékunkat valami honfoglalósra, aztán a kis könyvnyereményes szatyrába belenézve mondta, hogy az Estvért nem adja (mire én: az nem is kell, én rajzoltam a borítót, van otthon tiszteletpéldány), illetve a Battletech regényeket sem cserélné el (mire woof: az sem kellene, mert azt meg ő fordította); végül rásóztunk egy Jordant, mi meg megtartottuk a Goldenlane és McCaffrey könyveket. (Gondoltam, ha meg sosem venném ezeket, most belekukkanthatok.)

A többiek ezután elmentek sörözni, mi meg haza aludni, mert hulla fáradtak voltunk (köszönhetően a pénteki, egész napos túraboltozásnak is).

Vasárnap reggel ismét beértünk nyitásra, megnéztük az artos kiállítást, beszélgettünk kicsit Kirával, aztán a nap folyamán megismertük Hartmann Krisztiánt (akitől egyszer tuti veszünk egy klassz maszkot), futólag láttam a Boros-Szikszai párost, meg Pozsgay Gyulát is. Amúgy vasárnap is inkább a standoknál, büfénél ücsörögtem, woof időnként ránézett a battletech-esekre, én meg a Tinta Klub novelláskötetét olvasgattam, vagy Yardainnal, Hannával, Attilával dumáltam; aztán Sziklai Istvánnal Herbiet győzküdtük, miért jó Martint olvasni, de nem jártunk sok sikerrel.

Levinnel futólag sikerült megbeszélni a regényem elejét, a hét melója lesz átdolgozni, de már nagyon várom.

Sajnos kora délután el kellett búcsúzni a csapattól, mivel jönni kellett haza, az út meg mégis csak három óra hossza. (Hümm, Levin nem írt, úgyhogy a tombola fődíját - egy Xboxot - úgy tűnik, az előzetes ígéretek ellenére mégsem mi vittük el...)

Egyszóval: remekül éreztem magam, legközelebb is ott a helyem! Bepééknek hatalmas köszönet és elismerés jár a gördülékeny szervezésért!

3 megjegyzés:

Bejja írta...

:( rólad és Norbertről is lemaradtam...sztem valam i csod akell hogy mi találkozzunk:)

Névtelen írta...

Igen, mondjuk egyszer tényleg eljössz valahová, és nem csak mondod... na, az lesz aztán a csoda :-P

woof

onsai írta...

Haj, irigyellek ám, Jud...:D Teljesen besárgultam, még a végén összekevernek a kölkök a vaníliapudinggal és felfalnak.