2007. november 22., csütörtök

Szerkesztés No.1

Levin mániákusan kigyomlálta a névelőket a készülő regény szövegéből, ami azért is jó, mert nagy részüktől én is meg akartam szabadulni, azonban eddig nem tudtam, hogyan. Csupán 1-2 helyen nem értettem egyet, azokról még győzködnie kell.

Ma feltette nekem a kérdést, ki az ideális olvasóm, kinek szánom a regényt?
Én meg arra gondoltam, vajon olvas-e egyáltalán valaki? Na jó, persze, akadnak, akadnak, de ez tényleg nem könnyű kérdés, kinek ír az ember? Az elég önző és álszerény kijelentés volna, hogy "hát, magának". Ráadásul hazugság is. Az mind hazudik, aki ezt mondja. Tuti.

3 megjegyzés:

onsai írta...

Nagyon jó kérdés, hogy ki az ideális olvasód... no, és ki? Nem feleltél.

Névtelen írta...

direkt :D

Jud

onsai írta...

ej, de rossz vagy...:P