2008. január 17., csütörtök

Januári ezmegaz

Na, végre levizsgáztam, úgyhogy most gondolhatok olyasmikre, mint a rögínyírás, ezen felül tervezek egy tanulmányt szakmai pályázatra; aztán ott a képregény... khm, szóval vannak novellaötletek, meg Kelly Link ismertető az rpg.hu-ra, már feldobtam egy festmény vázlatát, csak elkezdeni kéne, egy másikat meg befejezni.

Holnap megszemlélem ezt az ún. nagy akciót az Árkádban, ruhaügyileg, de asszem megint inkább könyveket fogok venni. Akciósan vagy olyan göncöket látni, amit még így sem vennék meg, vagy olyat, aminek az akciós ára is sok: egy szimpla fölső leárazása úgy működik, hogy eredetileg árulták mondjuk 6990-ért, és most ugyanennyi az ára, csak föléírnak egy áthúzott 8990 Ft-ot. Ráadásul utálok vásárolni, jó érzékkel kiválasztom az elszabott, hordhatatlan ruhákat (pedig nem híztam, nem fogytam, és tudom, mekkora a méretem). Meg mindenütt ezek a "menő" tinisztájler cuccok; azokat mégsem vehetek, na... Csak elcseszem az időt, boltba be, boltból ki, grrrrrr!

Jah, amúgy írtam egy posztot a kritikáról, fogadásáról, de majd még kitalálom, közzéteszem-e. Lehet, szs blogját szemetelem inkább kommentekkel. Most jó volna aludni egyet.

Nincsenek megjegyzések: