2008. február 21., csütörtök

Hyperion

Régi tartozásom kezdtem törleszteni a héten: olvasom Dan Simmons Hyperionját. A "3." és a "4." rész már korábban megvolt, de a hétvégén sikerült végre beszereznem az "1." és "2" kötetet! A gyors kezdet ugyan erősen belassult, mégis nagyon tetszik.

Az Alexandra hibás könyveket árusító boltjában bukkantam rá a hiányzó részekre; a kettőért összesen fizettem 1000 Ft-ot, pedig különösebben semmi baja a borítónak, és gyors átlapozásra úgy tűnt, egy oldal sem hiányzik. Remélem, nem azért kerültek oda, mert ennyire eladhatatlanok...

7 megjegyzés:

Chelloveck írta...

És hol van ez a bolt? Pécs?

Jud írta...

igen, igen, némileg lentebb a dzsámitól, majdnem közvetlenül a bor- és pálinkaszaküzlet mellett :D:D

brainoiz írta...

"Remélem, nem azért kerültek oda, mert ennyire eladhatatlanok..."

Pedig nagy eséllyel ez a helyzet.

Hozzátartozik, hogy a sf-történelem egyik legjobb könyvének tartom a H-t és a Fall of H-t, de úgy tukmálta rám a fordító anno (milyen jól is tette!), mert amikor megjelent, megláttam a borítót és menekültem. Nem sokat segít, hogy kettészedték, de a két felet nem lehet megkülönböztetni, habár legalább össze lehet keverni a Hyperion bukásával...

Jud írta...

hát igen, a borítók nekem sem tetszenek; a címek listáját viszont évek óta magamnál hordtam a személyi okmányok között, és tessék! végül hasznát veszi az ember a régi, ócska cetliknek! azon nézegettem, mi van meg, és mi kell még :D

azért meglepne, hogy az eladhatatlanság okán kerülnének a hibás könyvek közé; igaz, furcsa módon rengeteg példány volt ott belőle...

Névtelen írta...

A borító maga volt a hiba.
:)


sezlony

Drótsáska írta...

A Hyperon nagyon jó anyag, bár a végén egy pár helyen nem értettem, de ettől függetlenül erős cucc.

Jud írta...

így olvasva néha nem tudom eldönteni, hogy ez már szépirodalom, vagy még valami más, valami egyébként nagyon jó. nem tudom letenni.