2008. április 14., hétfő

Anyád (:D)

Na, ma kipróbáltam a Starcraft Battle Netet. Mondanom sem kell, két perc alatt kitakarították a kis piros protosskáimat a ronda kék zergek, pedig milyen rohadtul büszke voltam, hogy már egy Carriert is építettem, és ott röhögtem, hogy ennek a hülyének nincs légvédelme, szegényt talán nem kéne ilyen gyorsan megtámadni. Aztán csak pislogtam, amikor tíz másodperccel később feltűnt néhány mamut és párezer zergling a láthatáron...*

Pedig az elején jól elcsetelgettünk öcsémmel - magyarul persze, amit a másik kettő nem értett -, ki hol van a pályán, milyen színű...

Belegondolok, hogy egy rakás ember órák hosszat "gíkül" a gép előtt, és Starcraftozik... Állítólag Koreában Starcraft TV is van, ahol élőben közvetítik a meccseket. :D Na jó, ez biztos legenda. Ugye?

Amúgy jó ez, jó ez, csak a gyorsbillentyűkre kéne gyúrni. Gondolom. :D



*Miután kitett a rendszer, mert failed achieving the victory vagy mi, kiderült, hogy neki 150 ezer pontja volt, nekem meg 43 ezer. Ja bots. :D

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

http://www.angelfire.com/sc/starcraft1998/keyboard.html

http://starcraft.strategy-gaming.com/freshman-orientation-part-2/

Főleg a második link hasznos!

Üdv
Kavics

Névtelen írta...

http://www.starcraft2.com/index.xml?rhtml=true;

csag

Jud írta...

köszi, srácok, bár nem hiszem, hogy nagyon beleásnám magam ebbe, ennyire tényleg nem akarok (nem is tudnék) profi lenni :D

Bejja írta...

Van egy nagyon dögös Koreai kislány Seo Ji Soo...ebből él:) De nem kell neked egy boxernek lenned:)