2008. április 18., péntek

Gyors hátraarc

Hanna tanácsára (meg én is gondoltam rá, hozzáteszem), egy hétig pihentetem a regényt, mielőtt újra kézbe venném. A hirtelen jött szabadidőt (mélységesen megértem, mit érez László Zoli), novellaírással ütöm el, hogy ne szorítson annyira a galaktikás pályázat határideje, és legyen alkalom másokkal átolvastatni, mielőtt beküldöm őket...

A Solarián újjáéledni látszik a múltkori (vagy inkább szokásos évi?) zsoldospéterdíjkörüli vita, úgyhogy lásd bejegyzés címe, publicban megtűrtőztetem magam minden további hozzászólástól. A különbség tavalyhoz képest annyi, hogy idén több olyan írásmű is van a nevezettek között, amelyeket olvastam, és... tetszettek! Hülye módon még szurkolok is nekik, pedig nagyon csodálkoznék, ha ők nyernének. Na mindegy.

Más. Valamelyik nap megpróbáltam rendet tenni a gépen, a doksik között. Hát nem volt egyszerű. Főleg, hogy néhány régi novellát többször is lementettem, és nem feltétlen volt az a "jó" verzió, amelyet utoljára módosítottam... Nem is emlékeztem rá, milyen sok szösszenetet írogattam össze az elmúlt három évben; ezek nagy része nem járta meg a műhelyt. Felét egy "Ötlettár, elkezdett izék, mindenfélék" című mappába helyeztem át a meglehetősen nagyképű "Novellák" elnevezésűből, a másik felét meg nemes egyszerűséggel kidobtam. Nem fájt. Most már csak a fényképekkel kéne megtenni ugyanezt...


Nincsenek megjegyzések: