2008. május 29., csütörtök

És még mindig vigyorgó

Imádom, mikor iwiwen bejelölnek hastáncos klubok (pedig sosem hastáncoltam, sőt nem is tudok táncolni, egyáltalán, hogy ilyesmire vetemedjek - na nem hastáncra -, bizonyos mennyiségű alkoholt kell elfogyasztanom), hotelek, Juditok Klubja és más hasonló, általam ismert és nem ismert emberek szerveződései. Mivel egyszer majdnem félreértés lett a dologból (mármint abból, hogy nem jelöltem vissza), az ismerősöknek, barátoknak írok, hogy köszönöm a gesztust, de az iwiw-et inkább a barátoknak, rokonságnak és más, hús-vér személyeknek tartom fenn. A hastáncos klubot meg a nem tudom milyen fehérnemű boltot (ahol sosem jártam) egyszerűen csak följelentem a modrerátoroknál azzal a sztenderd szöveggel, hogy: má' ez is az iwiwen reklámozza magát. Bár asszem ilyenkor nem törlik őket, csak ha szpemet küldenek körbe. Nem nagyon tudnám megfogni, mi is az a nagy különbség a kettő között, de hát ők tudják.

A hastáncos klub egy hét után szerencsére észrevette magát, és visszavonta a jelölést. A fehérneműs újra bejelölt, miután egyszer már elutasítottam. Azóta függő kapcsolatként ott lóg oldalt. Na mindegy, nem vagyunk egyformák.

Ennél jóval kellemetlenebb, ha olyan személyek jelölnek be - csak úgy -, akikről halvány. Lila. Gőzöm. Sincs, hogy ki a franc lehet. Tudom, közös ismerősök opció, hátha úgy beugrik. De basszus, ha egyébként nem tudok rájönni, ki ő, akkor minek nézzem a közös ismerősöket? Ilyenkor rendszerint írok, segítsen már felfrissíteni az emlékezetemet. Válasz vagy sosem, vagy valami hasonló jön: ööö akkor lehet, nem te voltál az a Judit, aki a barátnőm lakótársa volt Tatabányán? Hát, nem. Sosem laktam Tatabányán. Ja, akkor bocs. Ugyan, semmi gond. (Pedig ekkor még fotó is volt fönt rólam, de mindegy.)

Ritka családnevem van, ez tény. De azért annyira nem ritka, hogy tudjam, nem minden Lőrinczy rokonom. Sőt. Kifejezetten sok Lőrinczy szaladgál az országban, és bár igaz, dobozolni még nem lehetne minket, nem tudom, miért feltételezik egyesek, hogy mert Lőrinczy vagyok én is, akkor biztos, hogy rokonok vagyunk.

Semmi levél. Csak bejelöl. Zsigmond Dengezik, ez a neve. Mármint a kereszt. Mindkettő, de tényleg. (Először azt hittem, valaki szórakozik. Ha mégis, jelentkezzen :D). Gondoltam, írok neki, ki ő, mi ő, és miből gondolja, hogy rokonok vagyunk, csak mert Lőrinczy-Lőrinczy. Válasz:


"Kedves Éva.
Rokónság az biztós! Örvendek ,hogy vissza jelzést atál.Könyvet irtam .Fekútatam a Nagy elődeinket.Őskútatás szempontjából az elsők vagyunk ,20000 éves sziklarajzokón a Ló oldalán L,félhold és egy X JEL látható. Klubot keltettem életre...stb.
Szeretette. Zsigmond."

...

Erre annyit írtam csak, hogy ez mind szép és jó, de én nem vagyok Éva.


6 megjegyzés:

szs írta...

Felkútatja, hogy igazzából Éva vagy, s akor semi akadája nem lessz, hody belyelöld.

adeptus írta...

Szerintem a helyesírása csak azért volt rossz, mert általában ék- és rovásírással szokott levelezni.

szs írta...

És a vésőt a billentyűzet annyira nem komálja...

Jud írta...

"Kedves Judit!
Neharagudj nagyon sok levelet kapók ,véletlen műve volt ,nem szándékós , Jegyzetembe Lőrinczy Judit van be jegyezve,sok kérdésre kell megválaszóljak. űdv,Zsigmond."

úúúriember! :D:D

sezlony írta...

Ez Fülig Jimmy!

szs írta...

Viszont ha 20000 éves a dolog, akkor teljesen jogos az Éva név, ha belegondolunk...