2008. május 15., csütörtök

Sci-fis bejegyzés

Asszem, szs blogján írtam, hogy kivételesen beszerzem ezt a mostani ÚG-t, de aztán úgy döntöttem, mégsem. Attila kritikája elrettentett. Helyette lesz inkább Agave 100, Gyilkos idő és Szívélyes Fahrenheit, utóbbiakat úgyis kiadta Levin kötelezőnek, meg amúgyis rég vettem a kezembe Asimovot.

***

Tegnap elpostáztam a Galaktika pályázatra a novellákat. Hmm. Remélem, megkapták a vasutas művházban, ha nem is a levelet, az e-mailt igen. Mert hogy visszajelzést még a jelentkezési lap megérkezéséről sem kaptam. No, majd összeszedem a bátorságom, és megkérdezem a Solaria fórumon a népeket.

***

Efölött meg kissé nehéz napirendre térni. Minden második 17 éves SF/F regényt ír, miután látta a SW-t vagy olvasott valami B-kategóriás hazai fantasy kiadványt. És rendre vissza is utasítják szegényeket a kiadók, hiszen... nem igazán tudnak írni. Komolyan sajnálom ezt a hihetetlenül naiv és botor srácot (meg az anyját), akik jelzálogot vettek fel (ahogy számoltam, kb. 2 milát tuti) egy biztos bukásra.


3 megjegyzés:

adeptus írta...

Én emailben küldtem el vasutaséknak a jelentkezési lapot, akkor rögtön visszajeleztek, de a novella küldésére már nem reagáltak.

Majd kiderül, mi lesz.

Chelloveck írta...

A kétmillába beleszámoltad a húszezer példány kiadását is amivel a "hazai sf&f irodalmat fogják KÉPVISELNI" a németeknél, vagy az még plusz költség lesz nekik?

Jud írta...

sziasztok,

adeptus: nekem csak a szerkesztőség jelzett vissza, hogy a művháznak küldjem inkább a jelentkezést. na, asszem jövő héten megeresztek egy levelet...

chelloveck: áh, nem, ez csak a hazai példányszám és a fordítási költségek, reklám, tesco-belépő... de valóban, ez még így is nagyon az alsó határ.