2008. június 25., szerda

Egészen interaktív bejegyzés

Ez eredetileg ám színes, és akvarell. De véletlenül szépiába raktam, és így jobban tetszik. Kicsit olyan lett, mint egy békebeli fotó a Balcsiról. A tó ferdeségéért bocsánat, festés közben nem tűnt föl; meg lehet, a fényképezőgép is torzított rajta...

***

Nu, ma elpostáztam egy novellát a Galaktikának, a témát amúgy az Új Galaxis pályázata ihlette (sport), de nem nekik küldtem el. Szerintem nem kapok választ, viszont bátor voltam. (:D) Segítségért köszönet onsainak, Hannának és woofnak.

***

A tartalékos török csapat lőtt gólt hamarabb, úgyhogy nekik szurkolok.
Meg hajrá oroszok!

***

Nem nagyon értem, hogy miután az egyébként ellustult háziasszonyok egy óra mozgásra ráveszik magukat, és ugrabugra ruhában, még erősen kipirult arccal kitódulnak a térre, miért gyújtanak rá azonnal? Én meg "nagylevegővel" sietek füsttől elmosódott sorfaluk mentén, mikor esténként úszni megyek.
A fogyás mellett talán ez lenne a következő lépés? Letenni a cigit?
És ha már fogyás, meg egészséges étkezés, döbbenetes dolgok olvashatók itt és itt.

***

Vajon hányan ugranak fel anyázva - szerte Európában - e pillanatban, mert elment a közvetítés?

***

GÓÓL!! GÓÓÓL!!! 2-2!!!!!!!!!!!!!!! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

3 megjegyzés:

adeptus írta...

Érdekes, hogy a ZDF-en csak később és rövidebb ideig ment el a kép. Lehet, hogy külön kelet- és nyugat-európai közvetítő vonal van? :)

A meccs igen jó volt, de azért egy török sikernek én is jobban örültem volna. Meg annak is, ha az egész meccset láthatom...

Jud írta...

szerintem a németek megnyerik az EB-t. :punny:

adeptus írta...

Szerintem is. De azért remélem, hogy mégsem. Vagy ez paradoxon?