2008. június 3., kedd

Stanley

Ma negyed 5-kor arra ébredtem, hogy megy a hoki rájátszás ötödik meccse; woofom, az igazi Red Wings rajongó, nézi az élő közvetítést. Persze engem is megfertőzött már, úgyhogy amint magamhoz tértem, rögtön kérdeztem, mi az állás?
Két gólos hátrány.
Püff neki. Ráadásul hazai pályán. Azon a meccsen, amit el kéne hozni, és a Detroit nyeri a Stanley Kupát. (4-0-át jósoltam, mert miért ne? :D)
Még vissza-visszaaludtam, aztán mikor kiegyenlítettek, majd a vezető gólt is bevarrták, már én is a tévé előtt ültem - soha vissza nem térő alkalom, hogy végre élőben lássak egy igazi ünneplést, kupa átadást meg minden. Úgy hét perc volt hátra a rendes játékidőből. Jól is tartották magukat, a hazai fölény végig érezhető volt. Aztán...
34...
34 másodperccel a vége előtt lett 3-3.
Olyan fél 6 tájban. (ARRGH!! ARRGH!!! A közönség, a kommentátorok, mindenki elkönyvelte, hogy nyert a Detroit. Nem csak a meccset, de a Kupát is. Hát, nem. Hosszabbítás, az első gólig, 20 perces etapokkal.)
Nem feküdtem vissza, mivel amúgy is gyalog járok reggelente munkába, inkább összeraktam a cuccom, az ebédem. Időnként kimerevedtem, ha hallottam szobából, hogy felemeli a hangját a kommentátor meg közönség.
Fél 7-re(!) már mindenki óvatosan csalingázva korcsolyázott a pályán, a kommentátorok nevetgéltek a fáradtságtól ("Közeleg a vég. Legalábbis az enyém." - teszi hozzá valamelyikük), végülis, kb. hajnali fél kettő óta ültek bent a stúdióban. Woof közben már mindkét csapatnak szurkolt, hogy valaki lőjön már gólt, hadd mehessen aludni.
Aztán épp indultam volna munkába, mikor az egyik "vörösszárnyút" kiállították 4 percre. Annyi nem lett belőle, rövidesen bevarrták a pingvinek a gólt. (ARRGH!! ARRGGH!!!!!)

Pittsburgh - Detroit: 2-3 (mármint a playoffban nyert meccsek szerint). Még nincs veszve, még nincs veszve, csak egy meccset kell nyerni!

4 megjegyzés:

adeptus írta...

Három évvel ezelőtt lehülyéztem volna, aki azt mondja, hogy 2008-ban a Pittsburgh nagydöntőt játszik. Most meg lehet, hogy meg is nyeri.

Hát igen, draftolni tudni kell...

Jud írta...

meg pár bíró, akik nekik fújnak... :(

adeptus írta...

A Torontónak aztán fújhatnának a bírók, azzal sem mennének sokra. :)

Névtelen írta...

Miután 3-4 évig megcélozták az utolsó helyet, várható volt, hogy a jó draftokkal majd durrantanak egy nagyot. És lőn. Ez is egy csapatépítési taktika:D

A bíráskodás meg konstans módon szar, és nem csak a mi kárunkra. Tegnap inkább ránk járt a rúd, de a végén a 2+2-t be kellett fújni, a vér az vér.

woof