2009. december 23., szerda

Falkaplecsni for free

20 megjegyzés:

acélpatkány írta...

http://gbr87.sfblogs.net/

szs írta...

Én nem akartak kirakni, de a hangok azt mondták, újra el kell olvasnom egy bizonyos könyvet, ha nem teszem, így hát... Ez mentő körülmény?
http://szabosandor.blog.hu/

acélpatkány írta...

Ez a falka szava! Aúúúúú!!!!!

Ördögasszony írta...

Done. Wroárrrr. :D

(link a nevem alatt rejtez) :)

Névtelen írta...

Blogom az nincs...

http://forum.rpg.hu/index.php?showuser=118

Abdul írta...

Ooooúúúúúúúúúúú!!!!!!

http://nulysses77.wordpress.com/2009/12/23/falkatagsag/

mergenc írta...

:HC:

Chelloveck írta...

Mi ez a baromság. Három napig nem vagyok neten, és ilyenek fogadnak. Van valami előzménye, amiből kimaradtam esetleg, vagy csak az újabb öncélú feszültséggerjesztés? :-|

szs írta...

Pedagógiából tanultuk anno, hogy ha valakire sokáig mondanak valamit, előbb-utóbb az lesz. Na tessék.

Hanna írta...

http://olomerdo.wordpress.com/

No, kipakoltam én is; elég hülyén jönne ki, ha pont én nem tenném ki, nem igaz? :D :D :D

Szambhur bődült kora hajnalon át,
egyszer, kétszer s tovább!
Egy ünő szökellt, egy ünő szökellt,
tóparton, ahol bikája legelt,
szemem fürkészve nyomára lelt,
egyszer, kétszer s tovább!

Szambhur bődült kora hajnalon át,
egyszer, kétszer s tovább!
Egy farkas osont, egy farkas osont,
a lesbe lapult falkához osont:
Utánam! Amott fut a hús meg a csont,
egyszer, kétszer s tovább!

A falka csaholt kora hajnalon át,
egyszer, kétszer s tovább!
A vadonban a talp nem hagy nyomokat,
éles szemünk sűrű árnyba kutat,
harsanjon a torkunk, rajta, Csapat,
egyszer, kétszer s tovább!

Hanna

AnnGel írta...

Én csak a partvonalról figyelek, de engem is érdekelne, hogy most volt-e valami közvetlen előzménye a dolognak. (vagy csak a szokásos)

Jud írta...

A téma örökzöld (előzmény tulajdonképpen mindig van, legfeljebb nem nyilvános), de a lényeg, hogy most készítettem el, most raktam ki.
Aki ezt nem hiszi, az jár... az gyártson összeesküvés-elméletet. :D

tapsi írta...

POÉN :) miért kell rögtön provokációnak venni?

PÓLÓT!!! KITŰZŐT!!! :tüntet:

és ezzel a dizájnnal alapíthatnák valami kíméletlen ősrock együttest is, hogy gyanútlan, ártatlan kívülállókat toborozzunk rajongónak...

Chelloveck írta...

Amennyiben általam értelmesnek tartott emberek vonítani kezdenek twitteren, máris inkább provokációszaga van, mint poénszaga, számomra legalábbis. Kevésbé érzékeny orrúaknak további kellemes nevetgélést, én inkább kapcsolok egy Sas-kabarét ehelyett. (Örökzöld a téma, pláne ha nem felejtik el rendszeresen locsolni.)

Névtelen írta...

Szerencsére olyan is poénnak tudja venni, akit soha senki nem sorolt az ún. falkához, és nem is ismeri a "falkatagokat". De hát humorérzék és humorérzék között is van különbség, szerencsére... :)

woof-woof :)

acélfarkas írta...

"általam értelmesnek tartott emberek vonítani kezdenek twitteren"
Erre csak azt tudom mondani:
AÚÚÚ!!!!
;-)

["Örökzöld a téma, pláne ha nem felejtik el rendszeresen locsolni." - azért nem mindig onnan fúj a szél, ahol a bolond luk van :-)]

szs írta...

Igazából ez egy ajándék, hogy ne kelljen hosszas nyomozást folytatni azzal kapcsolatban, hogy x.y. falkatag-e. Dr. Watsonnak is nagy segítség lehet, mert a jelek szerint maga a nyomozás nem zavarja, csak az eredménye. ;)

Egyébként meg póló és kitűző előtt inkább bögrét! (Nem volt a fa alatt és ez most frusztrál.)

Creideiki írta...

Én most falkatag vagyok?

Jud írta...

Csak ha elég hangosan és negatívan vonyítasz.

Petya írta...

Köszönöm! :)

http://holdfiver.freeblog.hu/archives/2010/01/11/4655056/