2010. május 12., szerda

Találkozások

Múlt pénteken beestem Sárdi tanárnő SF szemináriumára, ahol éppen raves Célegyenese volt terítéken, aztán az óra utolsó húsz percében rám került a sor. Kaptam jó kérdéseket, szóba kerültek könyvborítók, női SF és a férfiolvasók, az ihlet forrásai, tervek, és meg nem jelent regények.

Este a Trombitásban sfportál sörözésen voltam, bár sörözni nem söröztem, és SF-ről sem esett sok szó, viszont találkoztam bloggerekkel, akikkel korábban nem (de már vártam, és jó lenne máskor is), valamint egy meglepetésemberrel, akivel hamarosan ismét "távolról indítunk".

Egyébként elnyelt a tanulás, hab a tortán, hogy az uniós joganyag változásait a tankönyv nem követte, így aztán neten vagyok kénytelen utána nézni pár dolognak. Gúgli jó barátunk, a "van-e" kezdetű kérdésre legördülő opciók között viszont nem szerepelt, amit én tudni akartam. (Az is érdekes - néhol kevésbé vicces -, mikre keresnek rá legtöbben, amikor úgy kezdenek egy mondatot, hogy "utálom" ill. "szeretem", vagy éppen "hogyan kell".)

Nincsenek megjegyzések: