2010. július 12., hétfő

Közérdekű

Bár a Conra szervezett kiállításomat - igen előrelátó módon - meg sem hirdettem itt a blogon, a programba azonban felkerült, és még most is olvasható a neten, illetőleg random honlapokon afféle arculatfestményként szerepel a Childe Harold búcsúja, de senkit se tévesszen meg, múlt héten lemondtam a részvételt.

Úgyhogy én sem megyek Gyulára.

Ja, hogy miért? Csak annyit mondok, sajnálatos módon több energiát öltem ebbe az egészbe, mint az összes eddigi kiállításomba együttvéve, de cserébe mindmáig szinte semmi konkrétumot nem kaptam, kezdve az olyan kevésbé lényeges kérdésekkel, mint a helyszín.

Mivel ráuntam az ígéretekre, és semmi reményt nem láttam, hogy belátható időn belül valami változni fog (pedig már csak 3 hét van a rendezvényig), úgy határoztam, inkább most dobom be a törölközőt, hogy még a szervezők valaki mást találjanak a helyemre. Ha akarnak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A "Végvári Peteségeknél" tombol a dilettantizmus? Miért nem lep meg?

G.

Névtelen írta...

Egy darabig reménykedik az ember, aztán megunja, hogy hülyének nézik.

Ha az elmond valamit: másutt egy telefonhívással elintézhető egy kiállítás, itt pedig regénymennyiséget írtam nekik levélben.

Jud