2010. szeptember 23., csütörtök

Álomfilm

Még ha igen nagy valószínűséggel az Eredet, mint egy óriási buborék, elpukkan a logika tűhegyén, akkor is, szerintem iszonyú jó film, amolyan moziban-nézős-látványos és okos-rafinált-de-jól-követhető egyszerre. Nekem való.


Az alapötlet egyébként egyáltalán nem eget s földet rengető, ráadásul sok mindenben a Mátrixra hajaz. Csak annál sokkal, de sokkal, de sokkal jobb. (Belegondolok, ha az nem lett volna, az Eredet még nagyobbat szólna). A másik erénye: megmutatja, hogy az űrcsatározás a filmvásznon sem egyenlő a sci-fivel. Többet nem írok, mert gyanítom, sokkal több okosságot leírtak már előttem erről a filmről, és én csak megkésve néztem meg. De aki még nem tette, az is menjen el.

3 megjegyzés:

adeptus írta...

Elmentem, megnéztem. Eddig magamon kívül három emberről tudok, akinek csalódást okozott. :)

Nem rossz, de sokkal jobb is lehetett volna.

Névtelen írta...

adeptus: és sokalltam benne az akciókat, de egyébként nagyon tetszett. Főleg a mostanában moziba kerülő filmek mellett.


raves

Névtelen írta...

Én úgy ültem be, hogy nem vártam tőle semmit, főleg, ahogy raves is írta, a mostani mozifilmek mellett. Azért tetszett, mert nem volt hiányérzetem, és mert egy ilyen bonyolult cselekményszált kézben tartani elképzelhetetlenül nehéz.
Megnézném újra, mert biztosan vannak részletek, amik megmagyaráznának még dolgokat.

Jud