2010. november 7., vasárnap

Lehet, hogy öregszem?

Rájöttem, hogy le vagyok maradva. Fogalmam sincs, mi is pontosan pl. az iPod. Meg az iPhone. Utóbbinak a telefonhoz van köze, ugye? De hogy pontosan mit tud, miért is jó az, nem hogy nem tudom, de igazából nem is érdekel. Talán mert nincs szükségem rá. (Plíz, ne írjátok meg kommentben, hogy de márpedig igen, milyen jó, és miért kellene vennem!)

Egy e-olvasó, az már inkább jöhetne.

MP3 lejátszót akartam venni ma, és sem a Tescóban, sem az Electroworldben nem találtam (utóbbiban volt ugyan, halál drágán, ráadásul rondák), úgyhogy marad a Media Markt. Ez itt a reklám helye, igen. (Lehet, ilyet sem gyártanak már "natúr", hanem valami bonyolultabb, és részemről kihasználatlan funkciókkal bíró készülékben rejtezik?)

A nethasználat terén is megragadtam az e-mailnél, meg a blogolásnál, és mindig rá kell jönnöm, hogy a pletykák és fél mondatos őszinteségi rohamok áttelepültek twitterre, én meg újabban az oldalt belinkelt blogokat is jó, ha kéthetente egyszer megnézem. Csiripelést biztosan nem fogok követni.

A ráncokat a szemem alól eltüntetni nem lehet, úgyhogy inkább vállalom. Ja, még a tévét is lemondjuk a napokban, mert azt sem nézem. Majd nem sokára elmesélem, milyen zseniális dolgot olvasok helyette.

8 megjegyzés:

onsai írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
onsai írta...

Pont így állok én is a technikai eszközökkel. Kb egy éve vettem egy telefont, és az eladó megkérdezte, miket akarok vele csinálni. Mondtam, telefonálni. Nem hitte el.

Tévét meg csak gyerekcsatornákat látok. Időnként felkapom a fejem, olyan technikai meg kémiai dumák vannak benne. Csak ne vinnyognának a szereplők olyan fejhangon, valami borzalmas.

mohicane írta...

Én is csak telefonálok a telómmal, és az mp3-lejátszómat sem használom, mert féltem a hallásomat. (Korábban mindig utazás közben hallgattam.)

A twitter ideális azoknak, pl. nekem, akik túl lusták a blogoláshoz. :)

acélpatkány írta...

Azért tény, hogy egy idő után hozzá lehet szokni a technikai kütyük nyújtotta kényelemhez.
Másik oldalt meg meg lehet tőlük őrülni.
A twitter meg gyors információáramlás (jobb esetben), néha még én is lassú vagyok hozzá.

Jud írta...

Úgy tudom, évekkel ezelőtt volt egy cég, amelyik piacra dobott egy mobilt, amivel tényleg semmi mást nem lehetett csinálni, mint sms-t írni meg telefonálni. Én ezen a kettőn kívül az ébresztő és az emlékeztető funkciót használom, pedig még rádió is van rajta, meg egész jó képeket készítő fényképezőgép. Ezeket nagyon ritkán kapcsolom be.

Nem bízom az e-naptárban, negatív kisugárzásom van a technikai kütyükre, és ha minden fontos feljegyzésem elszállna pusztán azért, mert kézbe vettem a mobilom, háááát... :D

Hozzászoktam a kütyükhöz, de csak annyiban, amennyiben nekem praktikus a használatuk, és az is érdekes, hogy a kommunikációm tetemes részét gmailcseten és emailen bonyolítom. Még jó, hogy veszélyesen gyorsan gépelek.

szs írta...

E-olvasóra viszont tényleg szükséged van, ezt megmondom így látatlanban. ;)
Én vagy öt boltot végigjártam, mire sikerült találnom olyan telefont, amivel csak telefonálni lehet. De megérte!

Jud írta...

szs: oszd meg velem a típusát. Mindkettőét. :D

szs írta...

E-olvasó: Amazon Kindle3, wifi
Mobil: LG GB102