2010. december 28., kedd

Virágozzék minden virág

Egyszer, ha lesz türelmem, én is összeállítok valami ilyet
Adeptus úgy döntött, egy időre bezár, lett is belőle nagy félreértések vígjátéka második felvonás, pedig csak azt kellett volna megkérdezni tőle, miért.  (Remélem, azért idővel folytatja.) 

Még jó, hogy én ezt már hónapokkal korábban megtettem, mármint az sfblogom bezárását, sőt, lehet, van az több mint fél éve is már, annak viszont egy oka volt. Azaz kettő, nem is, három, és nyomósabbak voltak, mint az, hogy több honlapon is megjelenik a bejegyzés 1-2 napra (a többiektől is függően). Megelőzendő egy harmadik felvonást: meguntam az innen oda átmásolgatást, nem voltam megelégedve a szolgáltatással (rejtélyes, váratlan és az eredetileg ígérttel szemben bizonytalan ideig meghosszabbodó leállások), na meg a kezelőfelület. A blogspot után az SFmagéra átállni is nehéz volt, de most már kezdem megszokni. (Apropó, fent van egy ismertetőm Kelly Link Hókirálynős elbeszéléséről.)

Ezt a blogot nem szüntetem meg (fel sem merült), mert időnként van, amit ide írok meg vagy ide gyűjtöm, pl. linkeket, érdekességeket. Mostanra ténylegesen naplóként kezelem, csak azt sajnálom időnként, hogy vannak dolgok, amiket nem érdemes/egyszerűen nem lehet/nem ildomos megírni. És most nem is a hazai online fantasztikus irodalmi élet jeles vígszínpadi szerepléseire gondolok, hanem ami úgy általában zajlik az országban.

Ugyanakkor minek is tépjem a szám, amikor mások úgyis megírják (és most végre én is úgy vehetem, hogy "megírtam" a magamét).

Nincsenek megjegyzések: