2011. május 3., kedd

Érvényesség

Mi a tököm jöhet még, ami megkoronázza a mai napom, nem tudom. Talán a legjobb, ha most azonnal a fejemre húzom a takarót.

Ja, akinek jogosítványa van, vegye észre, hogy kétféle dátum leledzik az okmányon, az egyik az orvosi érvényességié, a másik meg az, hogy meddig lehet a jogsit személyiként haszálni. Nem, nem büntettek meg, időben észleltem. Csak holnap legyen a helyén az orvos meg az okmányiroda, mert. Pénteken. Én. Utazni. Akarok. Főleg. Egy. Ilyen. Nap. Után.

3 megjegyzés:

tapsi írta...

ez tényleg ilyen nap volt, itt még némi vihar is akadt, és olyan szél, hogy sapkában kellett vásárolni menni, az SFmagos hisztikkel meg nem érdemes ennyire törődni... :megolel:

Jud írta...

Á, már kialudtam, köszi, kisütött a nap is a tegnapi szélvihar után, mert minket is elért. :)

Woof azt szokta mondani az ilyenekre, hogy mi van, még a szar is büdös? :D:D

szs írta...

Én két héttel néztem be a jogsimat, de egy családtagom laza fél évvel überelt. Okmányirodában kaptam egy papírt a meghagyott jogsi mellé és azzal bő egy hónapig még lehetett volna vezetni, ha nem készül el közben az új.

(Egyébként úgy derült ki, hogy nevetgéltem egy ismerősön, akinek a rendőr hívta fel a figyelmét a dologra, aztán megnéztem én is a dátumot és abbahagytam a vidámkodást. :) )