2011. május 22., vasárnap

Pezsgés

Elnyújtott, mindent egyben lerendezős hétvégét tartottam, találkoztam írótársakkal, és mini-LFG szerkesztőségi ülést is tartottunk. Annám már múltkor is portrét akart rólam készíteni, most ez is összejött (alig ismerek magamra). A fotókon permanensen vigyorgok, le is fogom cserélni valamelyikkel a Rólam szekció enyhén mélabús gondolkodóját.

Ellátogattam a Galaktika szerkesztőségébe a márciusi novellám okán, és ott - milyen kicsi a világ! - egy rokonom exével találkoztam. J.-vel évekkel ezelőtt még azután is leveleztünk, hogy a családi kötelékek megszakadtak; most a meglepetés kölcsönös volt.

Ha minden jól megy, két helyen elfogadták egy-egy novellámat, és még idén meg is jelennek, egy harmadik helyről elutasítottak, egy negyediknél meg - pár hónap után - ma érdeklődtem, mi a helyzet. Listát vezetek, mit hova adtam be, még sosem volt "versenyben" ennyi írásom egyszerre. Meglátjuk.

Benéztem az IKEÁ-ba, vettem magamnak király, háromszintes irattartót (szűkös a hely az irodai asztalomon), nem kaptam tüsszögést az illatgyertyáktól, ezért ott is elcsábultam. A képkereteknél sem tanúsítottam ellenállást.

A péntek esti lazacos-újrkumplis-epres este barátainknál, majd másnap este a teraszos grillparti méltó megkoronázása volt a pihenőidőmnek. Jövő hétre ugyan kész listám van, mi mindent kéne elintéznem, de nem bánom. Kereteződnek a képek Hungaroconra (helyszínváltozás van, tudjátok?) és más, remélhetőleg megvalósuló kiállításra; körvonalazódik a literátorműhelyes előadásom, és 120 K-nál tartok egy - nem is tudom, minek nevezzem - intuitívan írt regényszerűségben.

Nincsenek megjegyzések: