2011. június 8., szerda

SF vegyesfelvágott

A szakosztály gyorsan levette a kisregény értékeléseket (bár tartok tőle, most már csak az nem olvasta el, aki nem akarta), de úgy döntöttem, én is eltüntetem addig a blogról, míg hivatalosan újra meg nem jelennek a vélemények. (Vagyis majd a Con után). Viszont Mandics György értékelése a tavaly már beérkezett kisregény-nevezésekről továbbra is elérhető, úgyhogy akár a szakosztály honlapján is maradhattak volna Sárdi Margit kritikái.

Más. Azt hiszem, összeállt a literátorműhelyes előadásom, és úgy néz ki, pps-t is tudok majd vetíteni, ami a témát (leírás) illetően több mint jól jön. Végül semmiféle elrettentő idézetet nem tettem bele, egyszerűen nincs idő az elhibázott írásokból kiragadott részletekre (kivéve egyet, ami saját lesz).

Más. Néztem az Agave blogján az Izing-regény kapcsán tartott könyvbemutatót, pontosabban az arról készült videót. Varga Bálint azt mondja, "esz-ef", én "es-ef"-nek vagy "szci-fi"-nek mondanám, meghagyva a külföldi kollégáknak az "esz-ef"-et. Abban is van némi kavarás, hogy írásban "az" vagy "a" SF. Az előadásban kétlem, hogy ráállna majd a szám az "esz-ef"-re.

Nincsenek megjegyzések: