2011. július 14., csütörtök

Életem első e-bookja

Főnököm vett egy Kindle 3-at a testvérének ajándékba, és Merras hatékony távsegítségével (köszikösziköszi!) sikerült megoldani, miként konvertáljunk pofonegyszerűen e-könyvet pdf-ből, doc-ból, rtf-ből. Kicsit ugyan sokáig tartott (különféle technikai problémák miatt), de a fáradozásunkat siker koronázta, átkonvertáltam életem első e-könyvét! Ráadásul stílszerűen SF-t (a Galaxis Útikalauzt), valamint Mikszáth-ot. 

Jelentem, az e-olvasó nagyon, nagyon, nagyon jó dolog, belegondoltam, hogy még kéziratokat is simán lehetne rajta olvasni. Egy könyvtárat hordanék a táskámban. 

Eddig sem voltam igazán ellenére az e-booknak (nincs durva érzelmi kötődésem a nyomdaszag iránt), és bár a kütyük, mint az iPhone, iPad, okostelefonok és társaik továbbra is hidegen hagynak, a Kindle 3 határozottan felkerült a kívánságlistámra. Még akkor is, ha ősszel valószínűleg sütőt veszünk. Előbb.

4 megjegyzés:

raves írta...

Tele hassal jobb olvasni :)

szs írta...

Kindle helyett sütőt? Nooormális? :)

Jud írta...

Tudom, prioritások...

Merras írta...

Sütő helyett vegyél Kindle-t, a kaját meg megoldja a netpincér. :)