2011. július 21., csütörtök

Teknősökkel álmodom

Hónapokkal ezelőtt, nagyjából a Martin tematikus hetünk idején megjegyeztem az egyik álmomat, és hiába agyaltam, nem jöttem rá, miért mászkálnak ékszerteknősök a... már én nem is tudom micsodán. De mászkáltak, úgyhogy megnéztem az egyébként hiányos és hasznavehetetlen, és ne is higgyen benne senki álmoskönyvet a neten, és csodák csodája, benne volt a teknősbéka. Valami olyasmit jelent, hogy "összecsapnak a fejed felett a hullámok", úgy érzed, sosem érsz a teendőid végére.

És tényleg.

A Con óta állandóan listákat írok cetlikre. Tegnap megelégeltem, fogtam egy A4-eset, és idekészítettem a gép mellé. Több mint húsz pont van rajta, és van, aminek még alpontjai is akadnak... Novellák, szerkesztési feladatok, fordítás, cikkírás, mit olvassak el feltétlen, és milyen leveleket kéne megírnom, ha már ígértem. Egy részére határidőt szabtam, egész pontosan a camino előtt pár nappal legyek kész vele. 

A határidő jó múzsa. És ma végre lehúztam róla négy pontot is...

És most, hogy tudatosítottam magamban ezt is, aligha álmodom majd teknősökkel.

2 megjegyzés:

Nihil írta...

A teknőcök jó arcok. Mi egyszer vigyáztunk egyre, és mit evett? Nyers marhahúst.

Azóta van bennem az a kép, hogy az alföldi mocsarakon áthajtott gulyát piranha módjára tizedelik az ékszerteknőcök, még a régi időkben.

Jud írta...

Valamelyik hétvégén a Málomi-tónál festettem, és az egyik vastag, korhadó, vízbe lógó fatörzsön heverészett vagy tíz kisebb-nagyobb teknős. Elkezdtem festeni az ágat, a tekik is rákerültek, csak sajnos nem tudtam befejezni a képet egyelőre, mert eleredt az eső. Talán most vasárnap vagy jövő héten ismét kimegyek és folytatom, ha ráuntam a Caminós zsák összepakolására.