2011. augusztus 23., kedd

Augusztusi ez+az

Elmentünk, bejártuk a Camino Portugues-t, és ma haza is értünk. Kb. két hét, kb. 240 km, több mint 1600 fotó, sok-sok teleírt oldal egy vonalas füzetben, a végében németek, olaszok, hollandok, lengyelek e-mailcímeivel... A fejemben meg a körvonalazódó terv: pár éven belül jó lenne végigmenni most már a klasszikus francia úton. A korábbihoz hasonlóan a mostani caminón készült válogatott fotókat és a naplót is fel fogom tenni. Egy kicsit informatívabbnak szánom, mert magyar beszámoló nem nagyon van a neten.

***

Véget ért az Art.Rpg kiállítás, Bepe összegyűjtött néhány linket, amit most én is megosztok, köszönöm, hogy képviseltethettem magam én is.

- az Index "enyhén" félrevezető című reklámja
- az Antropos cikke, ahol még videót is közölnek
- rövid promó és Nagy Olívia hegedűjátéka a megnyitón (részlet)

***

Míg távol voltam, az SFmagon is megjelent egy cikkem az idén Hugo díjra jelölt képzőművészekről. Az irodalmi kategóriák győztesei sokakban csalódást keltettek, itt viszont Shaun Tan győzelme szerintem több mint megérdemelt.

Nincsenek megjegyzések: