2011. november 13., vasárnap

SF nap esszencia

Úgy tervezem, írok majd a szombati SF napról részletesen is (nem feltétlenül a blogra; ÁPDÉT: itt olvashatók az idézetek közötti sorok), mert van sok tanulsága. Addig íme néhány idézet (minimális eltérések adódhatnak, mert gyorsan körmöltem le, vagy pedig a lényeg égett az agyamba).


"Még van hat percem."
- Szélesi Sándor

"Mindnyájan fantasztikum kedvelők vagyunk, mindent el tudunk képzelni."
- Sárdi Margit

"Te, hogy itt micsoda belterj van!"
- véletlenszerű F író

"Merre van a büfé?" 
- véletlenszerű SF író

"Horrorfilmekről sem vagyunk híresek, bár a filmek horrorisztikusak."
- Hatvani Balázs

"A középszerűt támogatni kell."
- Antal József

"Hol voltál te, sci-fi nap, baszd meg!"
- egy pincérlány a Trombitásban

12 megjegyzés:

Nihil írta...

Akkor nem hagytam ki semmit.

Hanna írta...

Más is a büfét kereste? :D Akkor ez egy visszatérő elem...

Jud írta...

Nihil: az égvilágon semmit.

Hanna: igen, elég sokan kérdezték meg tőlem. :D Pedig ott jöttek el mellette.

acélpatkány írta...

A büfét én is kerestem, de nem vagyok sci-fi író :)

"És ő ki? Mit keres itt?"
a pár külsős látogató egyike

Attila írta...

Rendes Balfrásztól, hogy a nála jobb szerzők támogatását jelöli meg célnak...

Chelloveck írta...

(Érdekes szempontrendszered lehet, Judit; én szívesen elolvasnám a részletes beszámolót is.)

Névtelen írta...

Chello: a szempontrendszerem más blogbejegyzéseimhez képest nem változott. A részletes beszámolón már dolgozom, amíg friss az élmény.

Jud

Névtelen írta...

Én a büfénél nem is jutottam tovább:)

woof

Névtelen írta...

Amit eddig privátban hallottam néhány résztvevőtől, annak alapján a szóban forgó rendezvény nem képezett mérföldkövet a hazai SF-mozgalom történetében. Bár engem persze óhatatlanul a pikáns részletek érdekelnek...

RR

Névtelen írta...

"A nagy kéziratvadászat" egész érdekes eszmecserévé vált, majd a bölcsek kövénél önmaga paródiájába fordult és sajnos senki nem tett semmit, hogy ez a jó beszélgetés ne így végződjön.

tapsi írta...

körülöttünk mindenki a sört kereste, nem a büfét :nos:

Chelloveck írta...

(Hogyne lett volna mérföldkő, ha utána a MÜ-s és az MU-s csávó együtt sörözött, hahaha! Ennél nagyob mérföldkő csak egy Renier-Celsior sörözés lehetne hehehehe.)

Majd a részletes beszámoló alá odakommentelem, hogy szerintem miért volt ez a nap más (jobb) mint a legtöbb eddigi ilyen. Az én szempontrendszerem alapján :)