2012. január 30., hétfő

Közlemény SF és F címke alatt

Mindenki, aki nyakig benne van az on- és offline magyar fantasztikus irodalmi életben, legyen oly kedves, és ne küldjön nekem tovább semmiféle linket, ne továbbítson pletykát, és élőben se akarja megváltani velem a magyar sci-fi és fantasy megválthatatlan helyzetét. Nem megyek SF rendezvényekre (ne is hívjatok, ne is kérdezzétek, ott leszek-e), és Zsoldos-díjra se jelöljön senki (esetleges fantasy megjelenés esetén ez a kérés más díjakra is vonatkozik), a megfelelő helyeken már egyébként is kértem ezt. Külföldi honlapokat olvasok inkább magyarok helyett, két kivételtől és néhány blogtól eltekintve. (És ezek a blogok itt oldalt be is vannak linkelve).

Azt se kérdezzétek, hogy mindez miért. Hosszú, és... és... ehhagyjuk.

Ha már a levél tárgyából megállapítom a témát, az e-mailt olvasatlanul törölni fogom - úgyhogy, ha fontosat akarsz mondani, ne olyan levélben közöld, amiben szó van a magyar SF-F életről.

Mindez nem jelenti azt, hogy felmondanám a tagságomat az SFmagban, vagy a szerkesztést az LFG-n, esetleg felhagyok az írással - éppen ellenkezőleg. Végre több időm jut értelmes dolgokra ahelyett, hogy különféle, engem direkt félreértő vagy más okból nem értő emberekkel vitázzam (értsd: jobbára egyoldalúan és hiábavalóan magyarázzak nekik valamit), baráti hátterüktől függetlenül.

Lesznek ugyan cikkeim, amelyek a fenti közleménynek ellentmondani látszanak, de azok már most készen vannak, vagy megvalósításuk kellős közepén vagyok, mint pl. kritika magyar szerző regényéről (hónapokkal korábban írtam), egyes országok SF életéről.

10 megjegyzés:

Attila írta...

Gratulálok a szintlépéshez.

Chelloveck írta...

Ez egy érdekes poszt volt. Olyan mint amilyeneket én szoktam írni berúgás után és blogtörlés előtt :) Jól felnyomhatta valaki az agyadat...

Na jól van, nem kérdezek semmit. Pedig úgy kérdeznék!

Jud írta...

Chello: volt, aki kérdezett, de nem válaszoltam neki sem. :) A blogot nem törlöm, és színjózanul döntöttem így.

Abdul írta...

lájk. vagymi.

sezlony írta...

Na de mi olyan történt mostanában az sf-életben, ami nem megszokott a szereplőktől már évek óta?

Nihil írta...

sezlony: gondolom - itt fogatlan prókátorként - semmi, de attól még az ember egy idő után ugyanattól be tud sokallni.

Az már csak az én magánvéleményem, hogy szerintem a témára már így is túl sok energia lett fordítva, szóval, én maximálisan egyetértek Jud döntésével. Annyi minden másra lehet fordítani azt az energiát, amiből egy laikus emberke is tanulhat, vagy ami érdekelheti ezt a személyt, és ami legfőképpen: új... vagy legalábbis nem számtalanszor lefutott köröket rovunk újra.

onsai írta...

Tök nyugodt életed lesz, Jud.
Amikor a gyulai con előtt rojtosra beszéltem a számat a wc-k, ágyneműk, hosszabbítók és más tök evidens dolgokról és még engem csesztek le páran, hogy mit szórakozok lnpeterssel, pontosan ezt a besokallást éreztem. Ahogy kiléptem az avanából, tök kisimultam.

Jud írta...

Sezlony, a pohár telt be nálam. :)

Onsai: ó, van elég más stresszfaktor, most az egyiktől egy vágással megszabadultam. Amúgy tényleg jó érzés. :D

Rhewa írta...

Kezdek kisimulás közeli állapotba érni én is. :)

Jud írta...

Én nem, de legalább nem emiatt. :D