2012. február 14., kedd

Helyzetjelentés, avagy zombulok

Rájöttem, hogy még azon a maroknyi honlapon sincs kedvem hozzászólni, amelyek látogatására mostanság egyáltalán futja az időmből. (Luxus! Luxus!). Úgy sem, hogy a labdát én dobtam föl...

Ez így leírja:

"Most maga fog meghallgatni engem! Versenyt futottunk, gerelyt hajítottunk. Verekedtünk papnőkkel, varázslókkal, szakácsokkal, szörnyekkel, aktakukacokkal, krokodilokkal. Agyalágyultakkal harcoltunk, de egy szemet sem aludtunk! Ha mindenáron kísérteni akar, jöjjön vissza holnap, gyere menjünk innen!"

2 megjegyzés:

Nihil írta...

Meg se kell néznem a linket, ez az egyik kedvenc rajzfilmbemből van - amelyik emellett a széria legjobbja. :D

Jud írta...

Igen, szerintem is ez volt a legjobb, és érdekes, de a youtube-on szerintem az egész fent van. :D
A varázslósat bírtam még nagyon, te egy vaddisznó vagy, te egy vaddisznó vagy :D