2012. december 12., szerda

Születésnapi számmisztika

A mai dátum több szempontból is érdekes.

2012. december 12-e van, azaz: 12.12.12. Direkt ütemeztem e bejegyzést 12 óra 12 percre.

Ha megfordítom a 12-t, 21-et kapunk, amikor is vége lesz a világnak. Hacsak a maják, vagy valaki más el nem számolta magát.

Mindenesetre mákom van, mert ma betöltöttem a 30-at. Azaz, a születési dátumom: 82.12.12. Igen, a hivatalokban az ügyintézők mindig mosolyognak, amikor meg kell adnom a dátumot.

Mi történt konkrétan ezen a napon?

Tulajdonképpen semmi extra.

Úgy általában december 12. napján: már hosszabb a lista. Az én korosztályomból (hűha, ezt a szót is elkezdhetem használni) talán sokan emlékeztek, amikor is néztük a Disney-t, azt a három blokkosat, amikor is hirtelen elsötétült a kép, és megszólalt egy gyászinduló. Én meg szaladtam ki anyához, hogy elromlott a tévé. Nem abban az évben, de ugyanezen a napon halt meg az apai nagyapám.

Arra gondoltam, a mai napon minél több olyan dolgot kellene tennem, amikre egyébként dátumot szoktam vezetni. Leginkább festeni...


4 megjegyzés:

adeptus írta...

Isten éltessen!

Infection írta...

Nap süssön Rád! :*

Jud írta...

Köszönöm! :)

Ági írta...

Isten éltessen még nagyon sokáig Judit!