2013. május 13., hétfő

A tökéletes túra (Uránvárosi buszvégállomás - Éger-völgy - Orfű - Tettye - Kertváros kb. 25 km)

Május elsején rászabadult a Mecsekre a fél város. Már Éger-völgyben akkora gyülekező volt, hogy embernél már csak szúnyogból akadt több az erdőben. Még jó, hogy néhány nappal korábban beszereztem egy szúnyogriasztó spray-t, különben visszafordultunk volna. Ha megálltunk, csak döngtek körülöttünk, néha ránk szálltak, de nem csíptek meg. Hiába másztunk fel a patakvölgyből a gerincre, ott sem javult a helyzet; ha nem fújjuk be magunkat, csontig lerágtak volna.

Meghasadt évek

Ez még mozog

Orfű feltűnt a láthatáron. A képet kinagyítva észrevehető a kilátó. Végül csak elmentünk az első tóig, hogy igyunk egy sört.

Srácok, készüljetek...

...az apokalipszisre.

Az előző túrához képest másfél hét telt el, és a medvehagyma mezők virágba borultak

Ez viszont nem medvehagyma

Nyitvatartás - SÖTÉTEDÉSIG

Orfűről felkerekedtünk, egy darabig a bringautat követve haladtunk az erdőben, majd a Dömörkapu irányába fordultunk. A legnépszerűbb mecseki túraútvonalakon egy gombostűt sem lehetett leejteni, a Tettyén is tömegesen piknikeztek az emberek.

Beültünk a Tükébe a mindig frenetikus grillezett kajára, fröccsre, mielőtt neki veselkedtünk volna az utolsó kilométereknek hazáig.

Tüke-terasz

Profundus Librum írta...

Szia Jud!

Kptál tőlem valamit:

Szép napot!
:D

(Nagyon jó lett a könyved borítója!!! Remélem, hogy a szöveg is hasonlóan ütős lesz - bár gondolom téged már a világból is ki lehetne kergetni vele!) ;-)

Jud írta...

Szia,

köszönöm szépen a díjat, emlegetést! :)
Bevallom, a blogos láncolatok időnként megtalálnak, de sosem szoktam továbbadni, ne haragudj.
(Mostanság nincs 4 blog sem, amit rendszeresen olvasok). :(

Örülök, hogy tetszik a borító, én nem tudok betelni vele! Abban meg reménykedem, hogy a belbecs sem okoz csalódást. :) Meglátjuk. :)