2014. május 4., vasárnap

Mátrafüred - Kékestető - Mátrafüred - kb. 15 km

A húsvéti Mátra-túra második felvonása.

Egyszerű

Két turistajelzésbe rejtett magyar zászló


Szép kilátások - egy meredek emelkedő előtt

Érdekes fa a meredek emelkedőn

Sikerült elkapnom egy "embermentes" pillanatot, amikor végre senki sem pózolt a kővel. Ilyen alakú kavicsokat kifestve hűtőmágnesként árultak.

Elindultunk visszafelé

Egy macskabagoly nyugodtan nézegetett lefelé, azóta láttam egy hírt, hogy simán megtámadja a túl közel merészkedőket. Néhány fával arrébb kuksoltak a kis baglyok egy kényelmes odúban

Közeledett a jégeső...

A völgyben utol is ért minket.

A szakadó (jég)esőt a poncsó esőkabát alól fotóztam. Két bringás jött a hátam mögött, félreálltam, de nem tudtam, hogy érkezik egy harmadik is, baktatok, amikor hallom: hopphopphopphopp! Alig ugrottam félre, már el is száguldott mellettem. Nincs félelemérzetük?

Nincsenek megjegyzések: