2014. december 9., kedd

Fészbúk kaland ismét

Mától fészbúk kaland második felvonás. Vicc, de egyből eltaláltam a jelszavam, és egyből beléptem, semmiféle "tényleg szeretnéd aktiválni magad?" megerősítés kérés, naná, bezzeg, ha ki akarsz lépni, megsirat a rendszer. Durva, de már három éve volt, hogy regisztráltam...

A helyzet változatlan: kb. semmit nem merek lájkolni, feltölteni, kommentálni. :D És egyelőre bociszemekkel nézek a kezelőfelületre, ha egyáltalán azt találtam meg, mert úgy tűnik, mintha több is lenne belőle.

Hmm, most meg valami pittyeg, ez meg mi? Csetablak? És ezt csak az látja, aki benne van?
Lájkolták az új profilképemet. Lehetséges, hogy erről kaptak értesítést?

Na, mindegy, szóval most egy darabig megint létezem, aztán meglátom, maradok-e egy kicsivel tovább, mint a múltkor.

(Ápdét: holnap be sem merek majd jelentkezni, mennyi és milyen értesítések várnak majd...)

(Ápdét2: tényleg? Most tényleg, valaki kedveli a hozzászólásomat, és én kedvelhetem, hogy ő kedveli, és létrehozhatunk egy végtelen kedveléskört? :D)

(Ápdét3: húha, valaki arra kér, tetszikeljek valamit, remélem, nem kattintok félre).

(Ápdét4: aztak..., ez a fotó fent volt rólam valaki más albumában? És ez nyilvános volt? :D)

(Ápdét5: nem, inkább nem akarom tudni, hogy egy másik fotót hányan és kik tetszikeltek.)

(Ápdét6: igazából rá kellett jönnöm, hogy mások által igenis léteztem, csak nem tudtam róla.)


3 megjegyzés:

brainoiz írta...

egy kicsit mintha túlgondolkodnád ezt a facebookosdit, nem? :) csak egy oldal, semmi több.

acélpatkány írta...

Jaj, istenem, a facebook szűz :D

Nibela írta...

Adatvédelmi beállításokat érdemes felkeresni, hogy mi mehet rólad, mi nem, kereshető legyél, vagy ne, és a többi :)

Kérlek lájkold ezt vagy azt: a halálom. Majd tolják a babájukat a babaszépség versenyesek ezerrel eléd, és ha mersz nem lájkolni, szemmel vernek. (Ezt most elképzeltem szó szerint)