2016. április 3., vasárnap

Színes-szagos-szélesvásznú poszt az eltelt hónapokról...

Hogy is pótoljam az eltelt hónapok bejegyzéseit? 

A január főként a munkáról szólt, és már nagyon vártam a hó végi utazást Brugge-be. Hogy miről is van szó:







Na igen, Brugge külön posztot érdemelt volna, de szegény blogot nagyon elhanyagoltam. A hazafele úton kijött rajtam egy rettentő durva influenza, ami miatt két hétig csak pislogni tudtam, a február a betegségről és a felépülésről szólt.

Alig vártam, hogy végre kitavaszodjon, és elkezdhessünk túrázni, elmenjek végre futni. Idén már több teljesítménytúrán jártunk, mint tavaly ilyenkor. Az újdonság a dologban a túrabakancs és az okostelefon.






Márciusban pedig a nem régiben nyílt pécsi Zarándok Galériában rendezett csoportos kiállításon is részt vettem, valamint tartottam egy fényképvetítéssel egybekötött Caminós élménybeszámolót sok-sok ismeretlennek. Azt mondták, jól sikerült.

Voltunk egy remek spanyol boros borkóstolón is; a spanyol bárok hangulatát megidéző Eleven olyan, mintha egy térkapun át Spanyolországba lépnénk. Szerdai randinapunkra tökéletes!





És még akkor néhány kép Szegedről, Nemesvámosról és Szekszárdról...




***









***








Nincsenek megjegyzések: